BIGBEAR.CO.IL

הצבעים החמים לחורף: דובי ענק

מחפשים לרכוש דובי גדול אבל לא יודעים באיזה צבע לבחור? אחת השאלות שאנו מקבלים הכי הרבה היא באיזה צבע של דובי ענק כדאי לי לבחור.

התשובה לשאלה באיזה צבע לבחור תלויה מאוד באדם לו אתם רוכשים אותו, בעונה בה הוא נרכש, במאורע אליו הוא נרכש. צבעי דובי הענק מגוונים מאוד וכיום ניתן למצוא דובים בצבע לבן, שמנת, ורוד, אדום, חום, מוקה, חום כהה, כתום, שחור ועוד מגוון רחב של צבעים וצורות.

דובים ליום האהבה

בימים שלפני יום האהבה, אנחנו תמיד נשאלים אם ישנו במלאי דובי אדום. כן, הצבע שמסמל אהבה הוא אדום ולכן בט"ו באב או בוולנטיין הביקוש לאדום עולה משמעותית. ישנן מגוון רחב של דובים אדומים וכל אחד יכול למצוא את הדוב שמתאים לו. כמו כן, באירועים אלה ישנו ביקוש רב לצבע ורוד.

דובים ליום הולדת

כיום, אחרי שנים רבות של ניסיון אנו יודעים להגיד כי הצבע הנמכר ביותר לימי הולדת לנשים הוא שמנת – צבע קלאסי שכמעט כל אחת תשמח לקבל דובי גדול בצבע הזה. לגברים, אנו שמים לב כי מנעד צבעי החום הם הנמכרים ביותר וזאת ככל הנראה כי צבע הוא חום הוא צבע שמתחבר יותר לגבר.

דובים כמתנה לבת מצווה

ילדות בת מצווה לרוב מבקשות לקבל דובי בצבע ורוד מלא – כן, מכף רגל ועד ראש ורוד לחלוטין. למה? מסתבר שילדות בגילאי בת מצווה חובבות במיוחד את הצבע הוורוד ואף נתקלנו בהמון תמונות שקיבלנו מלקוחות שגם צבעי הקירות בחדרים של הילדות צבועים בוורוד, כך שמן הסתם, גם את הבובה הענקית שלהן הן ירצו בצבע האהוב על אף היותו קיצ'י.

דובים כמתנה לילדים

כאן מדובר כמעט בקונצנזוס, מרבית ההורים שרוכשים דובים עבור ילדיהם קונים אותו בצע ורוד או שמנת לבת וחום לבן. אגב, הם גם לרוב בוחרים בגודל מטר שהוא דובי שקרוב לגובהם של ילדים.

מה שבטוח, לא משנה איזה צבע של דובי גדול תבחרו – האדם שלו תקנו אותו בוודאות ישמח ויעלה חיוך רחב על פניו.

לכניסה לחנות הדובים שלנו