BIGBEAR.CO.IL

אז מה זה בעצם דובי ענק?

דובי ענק, או בשמות השונים שלו – דובי גדול, דובי ענקי, דובי שמן ודובי 2 מטר, הוא בובת דובי בגדלים שנעים בין מטר אחד לשלוש מטר. דובי ענק עשוי מפרווה רכה מבחוץ ומלא במילוי רך ונעים כך שהוא יכול לשמש גם ככרית כרבול נעימה וכיף מאוד להתחבק איתו בלילה.

גודלו של הדובי מרשים מאוד והוא מושך תשומת לב של כל מי שרואה אותו. דובי ענק נחשב למתנה מרגשת במיוחד ובדרך כלל נקנה לימי הולדת, ימי נישואין, ימי אהבה, חתונות, בר מצווה ובת מצווה.

מדובר במוצר שגודלו העצום מחייב משלוח מיוחד ושטח גדול לאחסון – לכן, לרוב דובים ענקיים נמכרים ישירות ממחסני היצרן – לצרכן ולא דרך חנויות שכן קשה מאוד להחזיק אותם בחנות.

דובי הענק של ביג בר הם הדובים האיכותיים ביותר בישראל – הם עשויים בפרווה סופר איכותית ונעימה וכבר ממבט ראשון אפשר לראות את האיכות הרבה של הדובי. אנחנו לא חוסכים, הדובים שלנו מלאים במילוי איכותי ויקר – כך שצורת הדובי תשמר לאורך שנים רבות ויהיה לכם מאוד נעים לחבקו.

אז מחפשים דובי ענק ליום האהבה או לכל אירוע מרגש אחר? הגעתם בדיוק למקום הנכון – בחנות הדובים שלנו תמצאו מגוון רחב של דובי ענק במגוון צורות, גדלים וצבעים מהממים שיתאימו לכל אחד ואחת וירגשו בלי סוף.

אנו מבצעים משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ – המשלוח שלנו מגיע בין 1-5 ימי עסקים דרך חברת המשלוחים "צ'יטה" – הדובי מגיע בתוך שק וכל מה שתצטרכו לעשות זה לפתוח את השק ולהתחיל ליהנות מהדובי שלכם.