BIGBEAR.CO.IL

דובי ענק 2 מטר: גדול, שמן ומרשים במיוחד

בובת דובי ענק 2 מטר שמנת

כשמגיעים לבחירת בובת דובי ענק תמיד מתלבטים איזה גודל דובי לבחור – הרי ישנם גדלים רבים של דובי ענק:

דובי מטר נשמע קטן אך בפועל הוא גדול בכל קנה מידה של דובים. גודלו כגובה ממוצע של ילד או ילדה ולכן גודל זה לרוב נרכש כמתנה לילדים לימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, החלמה או לכל אירוע מיוחד.

דובי מטר וחצי – דובי גדול במיוחד, ראשו גדול והוא גבוה מאוד בכל קנה מידה של דובים – דובי זה הינו בגובה ממוצע של אישה בוגרת ולכן מאוד מתאים כמתנה ליום האהבה, ט"ו באב, יום הולדת, יום נישואין ולכל אירוע מרגש אחר.

דובי ענק 2 מטר – גודל זה כבר נחשב לגדול במיוחד, גובהו גבוה מכל גבר או אישה ממוצעת ולכן יכול מאוד להתאים כמתנה לגבר. כמו כן, מי שרוצה להפתיע בגדול רוכש דובי ענק 2 מטר כיוון שיש לו נוכחות בולטת בכל מקום שהוא מוצא.

דובי 3 מטר – זה הגודל הגדול ביותר שניתן למצוא בישראל – מדובר על דובי שגובהו כגובה של תקרה ממוצעת. במידה ואתם רוכשים דובי זה יש לקחת בחשבון כי הוא תופס שטח וכי הוא כבד. אך יחד עם זאת, מדובר באחד הדובי המיוחדים ביותר שקיימים אצלנו ואף נרכש לא מעט בדרך כלל לאירועים מאוד מיוחדים: חתונות, בת מצוות ובר מצוות ומוצב בכניסה כספוט שניתן להצטלם איתו.

דובים גדולים צריך לבחון גם לפי האיכות שלהם – כאן, אנו בביג בר לא מתפשרים: הדובים שלנו הם האיכותיים ביותר בישראל – באחריות! הבד שלהם איכותי ונעים למגע והמילוי סופר איכותי שמעניק לדובי שמנמנות ורכות.

מחפשים דובי ענק זול – אז אמנם אנו לא מתפשרים על איכות, אך יחד עם זאת הדובים שלנו נמכרים במחירים הטובים בארץ בכדי שאתם תוכלו לרכוש אותו לאהובים וליקרים שלכם.

היכנסו לחנות הדובים שלנו ותיהנו ממבצעים מיוחדים של עד 50% על כל החנות + משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ.